Acasă

Meditația Yoga: Cum să te concentrezi prin practica yoga

Majoritatea oamenilor consideră yoga ca fiind o serie de exerciții fizice, ca o modalitate de relaxare și poate de tonifiere. Indiferent dacă faceți yoga pentru a crește flexibilitatea, puterea sau rezistența corpului, puteți lucra simultan la clarificarea minții în timpul oricărei practici de yoga. Este nevoie de un pic de educație și pregătire, dar beneficiile meditației yoga sunt numeroase.

Pregătirea pentru meditație

Deci sunteți în clasa de yoga. Te concentrezi să urmărești instrucțiunile profesorului, să obții postura corectă și poate te întrebi dacă porți o pereche de colanți cu un gaură pe partea inferioară a piciorului stâng. Sau poate te afli acasă, parcurgând o practică rapidă înainte de muncă și te gândești la toate problemele care îți solicită atenția pe parcursul unei zile aglomerate.

Dacă aceste situații iți par cunoscute, puteți scoate mai mult din practica dumneavoastră.

Citește în continuare ›


Yoga, remediu pentru insomnie

Insomnia este o tulburare de somn care se caracterizează prin dificultatea de a adormi, de a dormi, de a te trezi prea devreme sau de a te simți obosit la trezire. Insomnia acută (care durează de la o noapte la câteva săptămâni) este cea mai frecventă și este de obicei cauzată de stres, modificări hormonale sau probleme emoționale. Din fericire, efectele de reducere a stresului, de calmare și echilibrare naturale ale yoga fac din acesta un remediu perfect pentru insomnia ușoară și acută și, împreună cu obiceiurile bune de somn, insomnia poate fi prevenită sau vindecată rapid.

O practică blândă de yoga va fi în general eficientă pentru a reduce stresul și a echilibra sistemele corpului pentru a promova un somn bun. Deoarece posturile de aplecări înainte sunt cunoscute în mod tradițional pentru efectele lor calmante inerente, încercați să practicați mai multe dintre următoarele: aplecări înainte din picioare sau aşezat cum ar fii Uttanasana şi Paschimottanasana. Alte posturi benefice sunt Adho Mukha Svanasana, Adho Mukha Virasana sau Upavistha Konasana.

Citește în continuare ›


Yoga îmbunătăţeşte funcţiile sistemului imunitar

În timp ce toți suntem obligați să suferim de răceală sau gripa ocazională, yoginii care practică acest stil de viaţă au mai puține șanse să răcească, iar atunci când se întâmplă acest lucru, tind să aibă o rată de recuperare mult mai rapidă. Acest lucru este adevărat datorită abilităților cunoscute ale yoga de a regla sistemul imunitar, menținând o condiție puternică și sănătoasă rezistentă la infecții.

Abilitatea de a reduce stresul prin yoga este unul dintre motivele principale pentru care o sesiune obișnuită ajută la prevenirea și vindecarea răcelii comune. Stresul este cunoscut ca un factor important care contribuie la dezvoltarea unei răceli sau gripe, deoarece hormonii de stres determină reducerea dimensiunii timusului, ceea ce îl determină să funcționeze slab ca producător de celule imune. Pe lângă efectele generale calmante ale celor mai multe posturilor de yoga, posturile restaurative și aplecările înainte sunt calmante mai ales pentru sistemul nervos, contribuind la reducerea stresului din întregul corp.

Citește în continuare ›